هر چی دلت بخواد
هر چی دلت بخواد


آخرین حرف های «نریمان» پیش از رفتن به کما

دو ساعت بعد قرار است وارد اتاق عمل بشوی و زیر تیغ جراحی بروی. عملی که به قول دکترت شانس زنده ماندن تو 50-50 است. الان در دلت چه می گذرد؟

- ببین ماجرا را لطفا رومانس نکن! من از تو خواهش کردم که اینجا باشی تا مانع از به وجود آمدن برخی شایعه ها بشوی. شاید مضحک به نظر برسد ولی من الان به تنها چیزی که فکر می کنم امید به زندگی است و با تمام انرژی می خواهم روی آن تخت دراز بکشم. هنوز کارهای زیادی دارم و مطمئن باش دلم روشن است که از این مرحله زندگی هم رد می شوم و اتفاق بدی قرار نیست بیفتد.

خب اصل ماجرا چیست؟ تو اصلا چرا اینجایی؟ شایعات خیلی زیاد است. تو سکته مغزی کردی؟ تصادف کردی؟ افسردگی ات باعث تخریب روانی ات شده؟ تومور داری؟

- معمولا جامعه ما طوری است که خیلی زود به شایعه ها دامن زده می شود. اصل ماجرا این است که غده بزرگی در سر من تشکیل شده که باعث سرگیجه های شدید و در بعضی اوقات از هوش رفتن من می شد. من ماجرا را زیاد جدی نگرفتم ولی به مرور بعضی اتفاقات افتاد که باعث شد دیگر جدی تر نسبت به درمان این بیماری عمل کنم. حالا هم این جراحی همه چیز را مشخص خواهد کرد.

پس دغدغه تو این است که قبل از رفتنت به اتاق عمل خیالت درباره حرف هایی که در مورد تو زده خواهد شد، راحت شود.


- ببین در سال های گذشته بسیاری از قهرمان ها و ستاره های ما در معرض اتهام های فراوان اخلاقی قرار گرفتند. خیلی ها از این شایعه ها ضربه خوردند و مورد اتهام قرار گرفتند. صحبت هایی از قبیل زیاده روی در مصرف مشروبات و اوردوز و ... می دانی؟ مگر ناصر عبداللهی نبود؟ یا احمدرضا عابدزاده؟ آبروی آدم ها راحت جمع نشده که با یک اتفاق کوچک به باد برود.

مگر نمیگویی دلت روشن است که اتفاقی نخواهد افتاد؟


- به هر حال همین الانش هم کلی علیه من صحبت شده که واقعا ناراحت کننده بوده. دکتر من آن پشت است و تو می توانی در مورد همه چیز با او صحبت کنی.

ولی من می خواهم با خود تو صحبت کنم. گفته می شد تو دیگر قید کار در ایران را زده ای و مقیم خارج از کشور شده ای.

- نه، من همیشه دوست داشتم در مملکت خودم کار کنم ولی به قدری در این سال ها به من ظلم شد و اذیت شدم که واقعا دچار ناراحتی های روانی و اعصاب شدم.

چرا بعد از انتشار آلبوم «نریمان 86» از گود موسیقی بیرون آمدی و رفتی سراغ ویدئوهایت؟ کارهای تو که به خوبی مورد توجه قرار گرفته بود و خیلی زود اوج گرفته بودی. چه اتفاقی افتاد؟ چرا ادامه ندادی؟

- ببین کم لطفی و بی معرفتی برخی از دوستان نزدیک من بزرگترین دلیل این اتفاق بود چون من مرتکب اشتباه بزرگ و غیرقابل بخششی نشده بودم و فقط چند ویدئو تولید کرده بودم ولی همین دوستان دور و بر خودم برخی صحبت ها و گمانه زنی ها را سر زبان ها انداختند ومسئولان موسیقی کشور هم تحت تاثیر همین صحبت ها نزدیک به چهار سال است که مجوز آثار من را صادر نمی کنند.

خود مسئولان به من علنا گفتند برو و شش ماه دیگر بیا کارت را درست می کنیم. مسئولان بلندپایه دفتر موسیقی از من خواستند که هیچ فعالیت ماهواره ای نداشته باشم تا کارم درست شود. من نامه نگاری ها و دیدارهای زیادی را با دیگر مسئولان هم داشتم. قول های زیادی شنیدم و آخرین صحبتی هم که با من شد این بود که چند ماه بعد، مجوز آلبوم تو را هم مثل مجوز آلبوم «مهدی مقدم» صادر می کنیم. قول مساعد دادند.

واقعا هم در برخی مشکلات مساعدت و همکاری خوبی از سوی دوستان دفتر موسیقی دیدم ولی در مجموع کم لطفی عده ای از دوستان باعث شد من از این وادی دور بمانم و این مشکلات برایم پیش بیاید.

آلبوم جدیدت فقط مشکل حراست دارد؟

- سه سال است که همه مجوزهای آن صادر شده. مجوزهای شعر و ترانه و موسیقی آن صادرشده و فقط مجوز حراستش مانده. برای آن هم خیلی رایزنی شد ولی به نتیجه درستی نرسیدم. متاسفانه بعضا شاهد نگاه های گزینشی و سلیقه ای در این باره بودیم که من دلیلش را درک نمی کنم.

همزمان با من بسیاری از خواننده های دیگر هم در ماهواره ویدئوهای آنچنانی داشتند ولی مشغول اجرای تورکنسرت هایشان در تهران و شهرستان بودند. من واقعا به خاطر این موضوع و این ممنوعیت ها سال های سختی را سپری کردم.

مخصوصا سال های 87 و 88 که اوج کار من بود و نمی توانستم در ایران برنامه اجرا کنم. حالا هم چندین ماه است که همین فشارها باعث شده مریضی و اعصابم به هم بریزد و الان روی تخت بیمارستان با تو این صحبت ها را انجام دهم.

اگر همه چیز به خیر بگذرد و تو به سلامت از این مریضی خلاص شوی، باز هم سعی ات را برای ادامه فعالیت در ایران انجام خواهی داد؟

- شک نکن. اصلا برای همین بوده که من ریسک این عمل را به جان خریده ام. هیچ انگیزه ای به جز فعالیت رسمی در ایران ندارم و به امید آن زیر تیغ می روم.

وصیتنامه ات را نوشته ای نریمان؟


- قرار شد بحثمان را رومانس نکنی. هیچ اتفاقی قرار نیست بیفتد. من با انرژی و ایمان فراوان به اینجا آمده ام. انگیزه های زیادی برای ادامه مسیر هنری ام دارم. بگو همه برایم دعا کنند ... یادت می ماند؟

حرفی مانده؟


- با قدرت برمی گردم. قول می دهم ...



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت19:50---17 آذر 1391
دیدی دیدی که برگشت نریمان جون خوش قوله الکی که قول نمیده واااای خداروشکر که حالش خوب شد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 17 آذر 1391برچسب:,

|
 


تـنهــــا چیزی که خرجــــی ندارد جـــاری شدن در ذهــــن دیــــگران است.... پس آنگونه جاری شــــوید که خنــده بر لبانشـــان نـــــــقش بــــبندد ... نه نـــــــفرت در دلشـــــــان
tir_64_16@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

hadis
sara

 

تير 1393
مهر 1392
شهريور 1392
مرداد 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
شهريور 1389

 

اطلاعیه...!توجه توجه
فریب...!
:(
نامردی....!
عکس جدید
خبببببببببببببببببببببببببببببببرررررررررررررررررررررررررررررررررررر
بچه ها بیاین
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
خبرش با شما اما اگه تکراری بود بازم ایراد نداره :)
یه خبری بم بدین بگین جدیدن یا نه
خبرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
فقط برای خنده ( حدیث هنوز بیدار)
بیماری به نام زیادی
سری دوم آشپزی با سما :))))))))))))))
عکاسی
عکاسی چهره
گوسفندی که با تلاش همه بچه های کلاس درست شد برای فرار از درس
کلاژ با روزنامه ( یه کلاژ دیگه هم هست اونم بعدا میذارم)
چاپ تیشرت( با رنگ اکرلیک ) اثر حدیث :)
تابلو پست مدرن اجرا شده با ویترا ( اثر حدیث)
قابل توجه مادر پدرا آینده
بچه ها خودتونو آپلود کنید میخاوم دانلودتون کنم :)
پرچما بالاست؟
اگه دیگه کار خیر کردم
خودم درس کردم بوخودا. البته به دستور حدیث:)
بالاخره تموم شد
خبررررررررررررررررررررررررررر
سارا در جریان این واقعیت هست نمونه اش همین دیروز
:) حقیقت
کاملا واقعی
من حرفی ندارم
بچه ها خبر فوری
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاااااخ
سوء تفاهم

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چی دلت بخواد و آدرس djm2.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چت روم خل و چلا
چت
چشمان تر
یکی بود یکی نبود
امام رضا (ع)
امام حسین (ع)
نریـــــمـــان
خرید ساعت مردانه اینترنتی
فال روزانه
دنیای تنهایی من
ساعت مچی
بهانه های دلتنگی
گرافیکیا
مدل لباس
دختر ایرونی
پاتوق
nariman pour
پسرتنها
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 177
تعداد نظرات : 390
تعداد آنلاین : 1



خرید اینترنتی عینک آفتابی

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->